Gastronomia końca wieku

You are here

efekty

Nasze artykuły

Program lojalnościowy – nowatorska forma promocji czy już standard?

klient, uścisk dłoni
Author: Kat Veilux
Source: http://www.flickr.com
We współczesnym świecie wysokiej konkurencji prawie w każdej branży bardzo ciężko jest pozyskać klienta, a jeszcze trudniej go utrzymać. Nowoczesne metody marketingowe w znaczny sposób uefektywniają walkę z konkurentem. W jaki sposób?

W obecnych czasach widzimy wiele sposobów promocji - najważniejsze przy wyborze konkretnej powinna być jej efektywność

szkolenie pracowników
Author: mik Krakow
Source: http://www.flickr.com
Reklama w XXI stuleciu jest już nieodłączną częścią życia i to nie tylko miejskiego. Mamy szansę się z nią zetknąć na każdym kroku, nawet w swoim mieszkaniu dzięki telewizji czy radiu.


Jeśli ktokolwiek miałby zamiar zliczyć ile razy w ciągu dostrzeże czy usłyszy reklamę, to zapewne wyniki te będą dość potężne.
Subscribe to RSS - efekty