Gastronomia końca wieku

You are here

Program lojalnościowy – nowatorska forma promocji czy już standard?

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/vin-de-siecle.pl/includes/menu.inc).

Nasze artykuły

W obecnym świecie wysokiej konkurencji niemal w każdej branży niezwykle ciężko jest zdobyć klienta, a jeszcze ciężej go zatrzymać. Nowatorskie techniki marketingowe w istotny sposób uskuteczniają walkę z konkurentem. Jak?


klient, uścisk dłoni
Author: Kat Veilux
Source: http://www.flickr.com
Znane przysłowie głosi: „Nie ma Cię w Internecie – nie istniejesz”. I jak przekonało się już mnóstwo przedsiębiorców, to szczera prawda. Na Internecie oparty jest dziś już praktycznie cały świat. To tu sięgamy najczęściej po informacje, poszukujemy porad, przepisów, utrzymujemy kontakty z ludźmi i coraz częściej kupujemy. A skoro coraz więcej kupujemy, to jasne jest, że na rynku promuje się coraz więcej firm, które chcą sprostać naszym wymaganiom. I każda chce być przez nas zapamiętana. Dlatego też w naszych skrzynkach mailowych coraz więcej pojawia się wiadomości reklamowych z atrakcyjnymi ofertami, rabatami, itp. , w których praktycznie wszyscy zwracają się już do nas po imieniu. Wszyscy też stawiają dziś na klienta i tzw. marketing relacji - marketing relacji. Byle jak najlepiej spełnić wymagania klienta, który kiedy zostanie w pełni usatysfakcjonowany z zakupu, poleci nas swojej rodzinie i znajomym. Ponadto w Internecie coraz więcej stosowanych jest także technik z tzw. remarketingu. Zauważysz je na pewno, gdy wejdziesz w wyszukiwarkę lub stronę jakiegoś sklepu albo banku poszukując konkretnego produktu, a już tego samego dnia otrzymasz maila o zniżce na produkt, którego szukałeś, ale z jakiegoś powodu zrezygnowałeś z jego zakupu. To także marketing relacji.

Przyglądając się dokładniej działaniom reklamowym polskich firm coraz częściej można spostrzec, jak wiele z nich, w szczególności sklepów i banków wprowadza do swoich strategii marketingowych program lojalnościowy. Zazwyczaj polega on na zbieraniu punktów za każdy zrealizowany zakup, który umożliwia nam obniżenie wartości kolejnych zakupów. I w ten sposób istnieje większe prawdopodobieństwo powrotu do sklepu i utrzymania klienta na dłużej. Coraz częściej program lojalnościowy oparty jest także na poleceniach firmy znajomym, za których zakupy także możesz uzyskać dodatkowe bonusy w formie zniżek lub bonów na zakup kolejnego produktu lub usługi. Jednym z najbardziej znanych w Polsce programów lojalnościowych jest program Payback, skupiający liczną część sklepów: stacjonarnych oraz internetowych, ale i nie tylko sklepów, z różnych branż - programy opierające się na lojalności.


W świecie wysokiej konkurencji w marketingu przestaje być ważny sam produkt, a człowiek i jego potrzeby, na które w odpowiedzi firmy mogą dopasować dla niego odpowiedni produkt lub usługę. A zadowolony klient, to opłacalny klient, który sam poleci produkt dalej i powiększy krąg odbiorców, którzy zadowoleni z produktu przekażą informację dalej.

Gdy uznasz, że dobrze by było poznać inny aspekt tej sprawy, kliknij ten link i przeczytaj ponadto więcej szczegółów w ofercie (https://www.graulaw.eu/pl/dla-klienta/informacje/zwrot-niemieckich-oplat-drogowych/).

I krąg stale się powiększa - .